Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2018 13:21 - Мързелив неделен преглед на печата:)
Автор: elinora Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9125 Коментари: 13 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Днес  станах рано, приготвих кашкавалени филийки и фреш за Него, после пържих тиквички за обяд и таратор без чесън, изкъпах се - дълго и разточително и си сложих три капки парфюм, за разкош.... Неделните жени са красиви, както пише Чучелото, даже и без макиаж! Силно се съмнявам за леля Радиоточка и баба Яга Йотовата, там и помадата е безсилна. 

Прочетох тефтерчето на Ботев и бележника на Сгеф.... Възход и падение. Стана ми мъчно за Ботев.Така погледнато излиза, че в Лувъра ходят само профани, а цялата интелигентна мисъл се е събрала във  френските чаршафи на някаква презряла Мушмула. Честно да ви кажа - ще повърна!

Разгледах и постнатите на Първа снимки от прайда от самоафиширащ се смел участник от блога. Дерзай, Чаршаф, за всички има място под дъгата  и  виртуални чаршафи в  сайта! Толерантна съм. Различните не ме дразнят, само към логорейните съм непримирима.

Следобед смятам да пера и да простирам - чаршафи, цветни, с рози, птици и Афеловата кула. Класика. Пак да си кажа - обичам Париж и парижани! Там е друга бира, не е като в Стамбул, Мента! Препоръчвам горещо съвета на Мерлин към Дюлите - Пийте си ги тези хапчета редовно, бе, другари Чаршафено- Мушмулено-Тутманикови!:)))))




Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. seasonofthewitch - Добре, че сподели и аз да си кажа: ...
10.06.2018 13:40
Добре, че сподели и аз да си кажа: Днес си легнах сутринта. Станах. Събирам в найлонови торбички малко дрехи. Ще пътуваме за Стърчи Пишка, Ямболско, сигурно утре. Пак си легнах и пак станах да събера и кюлотите за из път. Снимки в блога няма да качвам, че ще ме е срам. Цъках из публикациите. Гледам дежурно пак са се изцвъкали на всевъзможни места . Пуфтях недоволно и реших и аз да се изцвъкам. В София преди малко се изля порой- не става за пране на реката...
цитирай
2. shambala - .
10.06.2018 13:44
има само една тлъста кукувица, която цвъка от сутрин до вечер. и тя разбира от всичко, има мнение по всички въпроси и най-мрази женската част от блога, защото е адски комплексирана и нежелана. дано се намери някой жертвоготовен, ако ще и само със секс по скайпа да я задоволи, че да не й гледам отвратната мутра всеки път като посетя блог.бг
цитирай
3. elinora - Ох, ми кво да ви кажа, момичета,
10.06.2018 13:56
не им е лесно на старите и грозните в блогбегето и изобщо в живота.
Гледайте ние красивите да сме си добре и умните мъже в блога:)

чудя се дали да не врътна един тутманик след малко. рецепта нещо? :))
цитирай
4. seasonofthewitch - Аз мога да готвя само циганска ба...
10.06.2018 14:17
Аз мога да готвя само циганска баница и не знам рецепти за друго.
Да не визирате копи- пейстърката, която може дълго да пейства от всичко и да цвъка обширно? :-о
цитирай
5. nalia - Врътни нещо в уока, Елиноркче:)
10.06.2018 15:34
Да изкефиш китайците, дето са те зачели:))
цитирай
6. predatorkapredatorka - аз па търся една кокошка, която се спънала, и паднала.. гола у блогу..
10.06.2018 15:44
seasonofthewitch написа:
Аз мога да готвя само циганска баница и не знам рецепти за друго.
Да не визирате копи- пейстърката, която може дълго да пейства от всичко и да цвъка обширно? :-о

цитирай
7. mar866 - ...
10.06.2018 15:48
Здравейте! Още една красавица да се присъедини.
Сама съм, либето замина в командировка. Когато трябва да е сутрин рано на другия край на Италия, го изритвам ден по-рано. Не за друго, а защото ме е страх, че докато кара може да заспи. Той пък (сигурно е правен в кола) може да кара 26 часа в денонощието. Чудя се дали да не го преквалифицирам в тираджия, щото една радиоточка в странство се бори за правата на...ТИР-овете.

Не съм прала, не съм готвила, не съм чистила - щото съм мърла! Марти е при мама - с образователна цел.
Влязох в блога и О! имам, по-точно имах ЛС. Уплаших се, че някой чаршаф от Ленчевите може да е хвръкнал къмто моя блог и го изтрих. Ами ако е заразен?;)
Не съм гледала първа. Откакто не излизам на нея, хич не я поглеждам. Достатъчни са ми само тези в колонката "Любими" :***
пп. Някой, ако е сготвил нещо, нека метне малко насам, че взех да огладнявам;)))
цитирай
8. shambala - .
10.06.2018 16:16
отново се сетих и искам да кажа, че naila e анаграма oт laina
цитирай
9. blackpredator - айдеее
10.06.2018 16:17
и баба санитарка си изтърсила килата у постинга..

Налке, тез китайци не са онез китайци
не са шерпите на Гошо Т /почти от панагюрския Тибет../ и Поднебесното хюмне

тия са китайските касапи ;))
цитирай
10. elinora - Марче, чао, Белла!Цун и гуш!
10.06.2018 17:00
Не отваряй лс-та от Чаршафените, да не лепнеш някоя логорея!
Гушкай си Марти и да не ти дреме за чистене и готвене, ти не си слугинаж, да чистят Дюла и другата с лайняния ник, дето се кютнала да ми брои китайците :))))

Да ви кажа под секрет - на циганската баница вече и викат Ромска баница, полит коректно е.

БП, виж как ловя санитарки с кулинарен постинг, ако беше медицински и другите пациенти да съм прихванала:))



коректно е
цитирай
11. nalia - Едно е уок, друго е Лайна Уокър, Шамби:))
10.06.2018 17:34
shambala написа:
отново се сетих и искам да кажа, че naila e анаграма oт laina

цитирай
12. nalia - Знам, Блеки - китайските касапи, дето кльопат Уо от уока:))
10.06.2018 17:37
blackpredator написа:
и баба санитарка си изтърсила килата у постинга..

Налке, тез китайци не са онез китайци
не са шерпите на Гошо Т /почти от панагюрския Тибет../ и Поднебесното хюмне

тия са китайските касапи ;))

цитирай
13. shtaparov - Помислих, че е мързелив преглед на ...
11.06.2018 11:45
Помислих,че е мързелив преглед на жената :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: elinora
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1676854
Постинги: 589
Коментари: 15777
Гласове: 28721
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол